Synopsis Korean Movie Deep Trap

Synopsis Korean Movie Deep Trap
Deep trap

Joon-Sik and his wife travel to a remote island. There they meet Sung-Chul and there is an accident ...

  • Native titles: 함정
  • Also known as: Gyohwan, exchange, 교환
  • Genres: Secret, maturity
  • Country: South Korea
  • type: Movie
  • Release date: September 10, 2015
  • duration: 1 h 36 min.
  • Result: 6.4 (Rated by 83 users)
  • Rated: # 99999
  • Popularity: # 99999
  • Rating: 18+ restricted (violence and obscenity)

  • Deep trap - Jo Han Sun
    Jo Han Sun
    Kwon Joon Shik
    lead
  • Deep trap - Ma Dong Seok
    Ma Dong Seok
    Park Sung Chul
    lead
  • Deep Trap - Ji An
    Ji An
    Kim Min Hee
    Support role
  • Deep trap - Kim Min Kyung
    Kim Min Kyung
    Lee So Yeon
    Support role
  • Deep Trap - Kwon Bum Taek
    Kwon Bum Taek
    [Elder]
    Support role
  • Deep Trap - Min Kyung Jin
    Min Kyung Jin
    Inspector Park
    Support role

0 Response to " Synopsis Korean Movie Deep Trap "

Post a Comment