Synopsis Korean Drama My Ex-wife Lives Next Door

Synopsis Korean Drama My Ex-wife Lives Next Door
My Ex-wife Lives Next Door

-

  • Native Title: 전처가 옆방에 산다
  • Also Known As: Jeoncheoga Yeopbange Sanda
  • Genres: Comedy, Romance
  • Country: South Korea
  • Type: Drama
  • Episodes: 16
  • Aired: Jan 5, 2008 - Feb 23, 2008
  • Aired On: Tuesday, Wednesday
  • Network: MBC Dramanet
  • Score: 7.5 (scored by 2 users)
  • Ranked: #99999
  • Popularity: #99999
  • Rating: Not Yet Rated

  • My Ex-wife Lives Next Door - Oh Jung Hae
    Oh Jung Hae
    Na Mi Nyeo
    Main Role
  • My Ex-wife Lives Next Door - Jeon Noh Min
    Jeon Noh Min
    Kim Dae Seok
    Main Role
  • My Ex-wife Lives Next Door - Jung Han Yong
    Jung Han Yong
    PD Jeong
    Support Role
  • My Ex-wife Lives Next Door - Moon Ji Young
    Moon Ji Young
    Shin In
    Support Role
  • My Ex-wife Lives Next Door - Kang Sung Pil
    Kang Sung Pil
    Young Bae
    Support Role
  • My Ex-wife Lives Next Door - Moon Bo Ryung
    Moon Bo Ryung
    Ye Seo
    Support Role

0 Response to " Synopsis Korean Drama My Ex-wife Lives Next Door "

Post a Comment