Synopsis Korean Drama Sweet Palpitations

Synopsis Korean Drama Sweet Palpitations
Sweet heart palpitations

Kim Min Joo is a spirited single mother who falls in love with Jung Do Hyung, the Playboy president of a broadcasting company. Do Hyung has had an arranged marriage to Jang Jin Hee in the past, but divorced soon after his car crash in the US. He finds true love when he meets Min Joo.

  • Native titles: 두근 두근 달콤
  • Also known as: Dugeun Dugeun Dalkom, sweet Pitapat, Pit-a-pat, My Love
  • directors: Park Gi Ho
  • Writers: Kim Yoon Young
  • Genres: Romance, family
  • Country: South Korea
  • type: theatre
  • Episodes: 135
  • revealed: May 2, 2011 - November 4, 2011
  • Broadcast on: Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday
  • Network: KBS2
  • duration: 37 min.
  • Result: 7.5 (Rated by 69 users)
  • Rated: # 99999
  • Popularity: # 5358
  • Rating: Not yet rated

  • Sweet heart palpitations - Jo Ha Rang
    Jo Ha rank
    Jang Jin Hee
    lead
  • Sweet Heart Palp - Won Ki Joon
    Ki Joon won
    Goo Chang Ho
    lead
  • Sweet Heart Palp - Oh Min Suk
    Oh, Min Suk
    Young do hyung
    lead
  • Sweet heart palpitations - Heo Young Ran
    Heo Young Ran
    Kim Min Joo
    lead
  • Sweet Heart Palpation - In the Ye Jin
    I am Jin Jin
    Lee Ok soon
    Support role
  • Sweet heart palpitations - Ban Min Jung
    Ban Min Jung
    Woo Young Ae
    Support role

0 Response to " Synopsis Korean Drama Sweet Palpitations "

Post a Comment